Начнем с великолепной профессиональной машины от фирмы Marin.
В 2005 году их шоссейники претерпели серьезные изменения, которые не могут не радовать.
Welcome - бескомпромиссный флагман
Marin Stelvio
FRAME
Tubing: CXR Venus 7 Carbon with Alloy Junctions
Fork: Trigon Carbon Monocoque
Headset: Campagnolo Chorus Hiddenset Threadless
DRIVE TRAIN
Cassette: Campagnolo Chorus 10 Speed 11-23
Chain: Campagnolo Record C10
Crankset: FSA K-Force Mega Exo Carbon Road, 53/39 with Mega Exo BB System
Bottom Bracket: FSA Mega Exo BB System, Integrated with Crankset
Brakes: Campagnolo Chorus
Brake Levers: Integrated with Shifters
WHEELS
Rear Hub: FSA RD-600 Wheelset, 24 Hole
Front Hub: FSA RD-600 Wheelset, 18 Hole
Rims: FSA RD-600 Wheelset, 18 Hole Front, 24 Hole Rear
Spokes: FSA RD-600 Wheelset, 18 Hole Front, 24 Hole Rear
Tires: Vittoria Diamante Pro 700c x 23mm, Kevlar Bead
SADDLE / BAR / STEM / PEDALS
Saddle: Selle Italia SLR-XP
Seat Post: FSA SL-K, Carbon
Handlebar: FSA K-Wing Aero Anatomic Carbon, 31.8
Stem: FSA OS115 Alloy Threadless with Carbon Face Plate
Grips: Cork
Pedals: None
Шикарный очень стильный черный болид
Только вот колеса уникальные. Ободов к ним, думаю, вообще не найти. Да и спицы там тоже непростые ...